Skôr ako nás budete kontaktovať pozrite si odpovede na najčastejšie otázky:
Chcem reklamovať alebo vrátiť tovar:
Kedy dostanem tovar:
24 – 48 hodín – objednávka Vám bude doručená do 48 hodín ( počas pracovných dní)
Skladom – objednávka Vám bude expedovaná do 2 – 5 pracovných dní ( počas pracovných dní a objednávky vytvorené do 12 hodiny po 12 hodine +1 deň)
Externý sklad : expedícia 3 – 5 pracovných dní – štandardná doba dodania sa pohybuje 3 – 6 pracovných dní ale môže aj dlhšie alebo kratšie termín presne nevieme upresniť keďže dodanie záleží od externého skladu.
Je možné urýchliť dobu dodania?
Dobu doručenia nie je možné urýchliť pretože objednávky sa vybavujú porade pri predbiehaný by nám to narušilo zabehnutý systém a spôsobovalo by meškanie iných objednávok.
Kde nájdem faktúru?
Faktúra Vám bude zaslana na email do 14 dní od doručenia tovaru.
Pomôže mi vodič prepravcu s veľkým spotrebičom?
Pokiaľ ide o tovar do 85 kg v cene je zahrnutý aj výnos po prvé vchodové dvere, preto Vám kuriér do tejto váhy s výnosom pomôže. Ak ide o tovar ťažší ako 85 kg je nám ľúto ale takýto tovar Vám doručí len po vchodové dvere bez výnosu.
Objednávku som vytvoril ale chcem doplniť ešte tovar alebo doplniť dodaciu adresu:
Všetky zmeny v objednávkach je potrebné riešiť prostredníctvom emailu, kontaktný email info@onlystore.sk, upozorňujeme že v prípade zmeny objednávky môže dôjsť k predĺženiu expedície objednávky.
Je možný osobný odber?
Nie je v našich možnostiach poskytovať osobný odber, tovar zasielame priamo ku klientovi domov.
Ak ste nenašli odpoveď na Váš dotaz napíšte nám cez formulár:
- ak chcete informáciu k objednávke uveďte ID objednávky
Na Vaše otázky radi odpovieme cez kontaktný formulár