Novinky

        Slovenský

        0 ks 0.00 €


        Vizuálne skontrolujte, či je obal neporušený a nevykazuje zjavné znaky

        poškodenia ( preliačiny, poškodenie obalu, znehodnotenie tekutinou ...). Táto

        kontrola sa netýka obsahu zásielky. Balík nemusíte pred kuriérom otvárať.

         

        Ak zbadáte poškodenie prepravného obalu treba pri prebratí tuto

        skutočnosť spísať s kuriérom.

         

        V prípade poškodenia samotného tovaru po rozbalení bezodkladne najneskôr

        však do 3 pracovných dní túto skutočnosť oznámte na e-mail: info@onlystore.sk 

        spolu zašlite fotografie prepravného obalu zo všetkých strán vrátane vnútorného

        obalu a jeho výplňe a foto poškodeného tovaru.

         

        Pri uplatnený reklamácie je potrebné odložiť kompletný obal v ktorom bol

        výrobok zabalený v inom prípade môže prepravca zamietnuť reklamáciu.

         

        Reklamácie poškodených zásielok, ktoré budú nahlásene po viac ako 3 pracovných

        dní budú zamietnuté pretože prepravca nám takúto reklamáciu už nebude akceptovať.

          

                                                                                                                                                                



        DAJTE O NÁS VEDIEŤ AJ OSTATNÝM

        PRIHLÁSTE SA NA ODBER NOVINIEK A ZÍSKATE PRÍSTUP KU VŠETKÝM NAŠÍM AKCIÁM