Vizuálne skontrolujte, či je obal neporušený a nevykazuje zjavné znaky
poškodenia ( preliačiny, poškodenie obalu, znehodnotenie tekutinou ...). Táto
kontrola sa netýka obsahu zásielky. Balík nemusíte pred kuriérom otvárať.
Ak zbadáte poškodenie prepravného obalu treba pri prebratí tuto
skutočnosť spísať s kuriérom.
V prípade poškodenia samotného tovaru po rozbalení bezodkladne najneskôr
však do 3 pracovných dní túto skutočnosť oznámte na e-mail: info@onlystore.sk
spolu zašlite fotografie prepravného obalu zo všetkých strán vrátane vnútorného
obalu a jeho výplňe a foto poškodeného tovaru.
Pri uplatnený reklamácie je potrebné odložiť kompletný obal v ktorom bol
výrobok zabalený v inom prípade môže prepravca zamietnuť reklamáciu.
Reklamácie poškodených zásielok, ktoré budú nahlásene po viac ako 3 pracovných
dní budú zamietnuté pretože prepravca nám takúto reklamáciu už nebude akceptovať.