V prípade poruchy nahláste reklamáciu cez nás formulár, stačí vyplniť číslo objednávky a vaše telefónne číslo, ktoré ste zadali do objednávky s predvoľbou +421 opíšte obe údaje z vašej faktúry. Po nahlásení Vám nás systém vygeneruje RMA číslo. Následne tovar zabaľte tak aby sa pri preprave nepoškodil v prípade zlého zabalenia nezodpovedáme za vzniknuté škody. ( tovar zabaľte do pevnej krabice predtým ale tovar obaľte najlepšie bublinkovou fóliou ak nemáte fóliu pod tovar aj z bokov a z vrchu dajte tlmiaci materiál ako napríklad polystyrén) po zabalení na krabicu napíšte len vaše číslo reklamácie, ktoré Vám pridelil systém. O zbytok sa postará náš kuriér, ktorý si privezie štítok a tovar vyzdvihne. Rovnaký postup platí aj pri odstúpení len pri odstúpení zaškrknite políčko odstúpenie balenie a odoslanie ma rovnaký postup.
Odporúčame Vám reklamácie riešiť cez autorizované servisné strediska, ktoré vašu reklamáciu vyriešia rýchlejšie, pretože tovar ide priamo do servisu a nie na naše reklamačné oddelenie, ktoré následne zasielajú tovar do servisného strediska. Odporúčame k nám zasielať len tovar, ktorý Vám servis odmietne opraviť. Tovar, ktorý zasielate do autorizovaného servisného strediska priamo nenahlasujte cez nás formulár ale cez formuláre servisných stredísk ktoré majú na svojich stránkach.
Vážený zákazníci ak reklamujete telefón, televízor, tablet a iný tovar, ktorý sa dá zaheslovať prosíme o odheslovanie pri telefónoch a tabletoch prosíme o zrušenie sledovania telefónu. Zrušenie sledovanie viete vykonať cez vás účet pomocou PC. Ak je telefón zaheslovaný uveďte heslo do formulára inak bude možne vykonať na vašom zariadení servis a bude vaša reklamácia zamietnutá.