Novinky

        Slovenský

        0 ks 0.00 €

         

         

        SEO pre túto podstránku si spravila veľmi dobre. Nieje nutne ho teraz upravovať, ale nižšie dávam moje poznatky, ktoré ťa dúfam nezamotajú, ale vďaka ním úplne pochopíš, o čom v tom seo ide.

         

        Napis:

         

        Okúzľujúca detská izba | Dizajnový detský nábytok = 50 znakov = super

         

        Ideálne by bolo, keby bolo ako prvé slovné spojenie detský nábytok, ale niekedy sa to nedá. Tento popis musí hlavne upútať zákazníka, aby na neho chcel kliknúť. Google určite berie do úvahy počet zobrazení tvojho odkazu po danom slove a počet preklikov čím vyhodnotí, že odkaz je pre zákazníka zaujímavý a začne ho podsúvať viacerým ľudom zo snahou dať im čo najpopopulárnejší výsledok. 

         

        Tvoj odkaz sa mi páči, nemenil by som ho, pridal som ešte nejaké moje návrhy:

         

        Detský nábytok ktorý Vám nadizajnujeme aj na mieru = 51 znakov

         

        Detský nábytok, aký ste ešte nevideli | Štýlový a okuzlujúci = 61 znakov, ale ono sa to berie na pixely, čiže možno to vojde celé. Uvidela by si po naindexovaní.

         

        Detský nábytok, aký ste ešte nevideli | Okuzlujúce detské izby = 62 znakov = veľa, treba nejako upraviť ak by upútal....

         

        Popis:

         

        Ručne maľovaný korkový detský nábytok s veľkou pridanou hodnotou, a tou je mäkkosť pri náraze a protišmykovosť pod detskou nožičkou. Vhodný od 2 rokov. Detská izba nech je rozprávkovým miestom, ktoré deti budú zbožňovať. = 221 znakov = super

         

        Ak nezačíname v nadpise kľúčovým slovom, bolo by fajn začať ním v popise. Opäť však platí, musí to byť zaujímavé, ak sa nedá použiť ho ako prvé, nesílme to, ak to ale dokážeš spraviť zaujímavé a mať ho tam prvé, bude to fajn - toto je silne konkurenčné slovo, ale vieme to dohnať aj inde. Hlavne pútávé. 

         

        Máš tam detský nábotok, detskou nožičkou, detská izba, deti - popis sa parádne točí okolo detí, z pohľadu kľúčových slov úplne super.

         

         

        Zvážil by som názov kategórie: Svet detské nábytku. V tágu H1 (názov kategórie nám absentuje slovo detsky, ale aspoň detské )

         

        Ak nezačneme kľúčovým slovom detský nábytok v titulke a popise, bolo by fajn začať ním v napise seo boxu :) Ak nás to však nepustí, nejako to vykryjeme na späťných odkazoch, ale podľa mňa hlavne na zmenách tohoto nadpisu a popisu. Ja osobne si myslím, že tento napis seo boxu (tág H2) a informácie v ňom sú veľmi dôležité a mali by sa občas zmeniť rovnako ako aj popis seo boxu. Keď ho sem tam zmeníme, google uvidí, že táto stránka neustále prináša "nové informácie" o detskom nábytku z čoho vydedukuje, že sa tomu venuješ, vyznáš sa v tom a posunie ťa vyššie.

         

        Ak by sa k týmto zmenám pridali aj dajme tomu každý mesiac nový článok mimo tvojho webu o detskom nábytku (raz článok, raz odkaz z blogu o nábytku, v ktorom sa nejako poukáže na tvoj web do tejto kategórie) google by si povedal, že ľudia si o tomto webe dávajú vedieť a v kombinácií z meniacím sa obsahom, ktorý spomínam vyššie vyhodnotí web ako vysoko relavantný po danom slove a budeš hore...

         

        That´s all SEO :)

         


        DAJTE O NÁS VEDIEŤ AJ OSTATNÝM

        PRIHLÁSTE SA NA ODBER NOVINIEK A ZÍSKATE PRÍSTUP KU VŠETKÝM NAŠÍM AKCIÁM