Na základe typu prepravnej spoločnosti prosíme dodržte nasledujúce pokyny:
Vizuálne skontrolujte, či je obal neporušený a nevykazuje zjavné znaky
poškodenia ( preliačiny, poškodenie obalu, znehodnotenie tekutinou ...). Táto
kontrola sa netýka obsahu zásielky. Balík nemusíte pred kuriérom otvárať.
Ak zbadáte poškodenie prepravného obalu treba pri prebratí tuto
skutočnosť spísať s kuriérom.
V prípade poškodenia samotného tovaru po rozbalení bezodkladne najneskôr
však do 3 pracovných dní túto skutočnosť oznámte na e-mail: info@onlystore.sk
spolu zašlite fotografie prepravného obalu zo všetkých strán vrátane vnútorného
obalu a jeho výplňe a foto poškodeného tovaru.
Pri uplatnený reklamácie je potrebné odložiť kompletný obal v ktorom bol
výrobok zabalený v inom prípade môže prepravca zamietnuť reklamáciu.
Reklamácie poškodených zásielok, ktoré budú nahlásene po viac ako 3 pracovných
dní budú zamietnuté pretože prepravca nám takúto reklamáciu už nebude akceptovať.
Poškodenú zásielku nám nezasielajte späť ale uschovajte ju u Vás aj spolu s
baliacim materiálom.
Pri prevzatí spotrebiča skontrolujte stav obalu, ak je obal poškodený je
potrebné s vodičom spísať škodový zápis a až po spísaní škodového zápisu
preberací protokol podpíšte a uveďte v ňom aj informáciu o poškodení obalu
prípadne tovaru.
Podpisom prepravcovi potvrdzujete, že zásielka bola prevzatá v poriadku a
nepoškodená. Ak zistíte mechanické poškodenie, tovar nepreberajte a do
prepravného listu napíšte - "odmietnuté - TOVAR POŠKODENÝ".
V prípade poškodenia túto skutočnosť prosím ihneď oznámte na
e-mail: info@onlystore.sk
Po spísaní škodového záznamu a prebratí zásielky následného zistenia
poškodeného výrobku bezodkladne nás o tom informujte nezabudnite zaslať
fotografie obalu a poškodeného tovar tiež detailnú fotografiu miesta
poškodenia. Na neskoršie reklamácie v zmysle mechanického poškodenia
nebude braný ohľad pretože prepravca neskoršie reklamácie neakceptuj.
Pri uplatnený reklamácie je potrebné odložiť kompletný obal v ktorom bol
výrobok zabalený.
V prípade, že tovar nebude pred kuriérom skontrolovaný budú všetky
mechanické poškodenia zamietnuté.
Vizuálne skontrolujte, či je obal neporušený a nevykazuje zjavné znaky
poškodenia ( preliačiny, poškodenie obalu, znehodnotenie tekutinou ...). Táto
kontrola sa netýka obsahu zásielky. Balík nemusíte pred kuriérom otvárať.
Ak zbadáte poškodenie prepravného obalu treba pri prebratí tuto
skutočnosť spísať s kuriérom.
V prípade poškodenia samotného tovaru po rozbalení bezodkladne najneskôr
však do 1 pracovného dňa túto skutočnosť oznámte na e-mail: info@onlystore.sk
spolu zašlite fotografie prepravného obalu zo všetkých strán vrátane vnútorného
obalu a jeho výplňe a foto poškodeného tovaru.
Pri uplatnený reklamácie je potrebné odložiť kompletný obal v ktorom bol
výrobok zabalený v inom prípade môže prepravca zamietnuť reklamáciu.