Novinky

        Slovenský

        0 ks 0.00 €


        Na základe typu prepravnej spoločnosti prosíme dodržte nasledujúce pokyny:

         

         

        DPD

         

        Vizuálne skontrolujte, či je obal neporušený a nevykazuje zjavné znaky

        poškodenia ( preliačiny, poškodenie obalu, znehodnotenie tekutinou ...). Táto

        kontrola sa netýka obsahu zásielky. Balík nemusíte pred kuriérom otvárať.

         

        Ak zbadáte poškodenie prepravného obalu treba pri prebratí tuto

        skutočnosť spísať s kuriérom.

         

        V prípade poškodenia samotného tovaru po rozbalení bezodkladne najneskôr

        však do 3 pracovných dní túto skutočnosť oznámte na e-mail: info@onlystore.sk 

        spolu zašlite fotografie prepravného obalu zo všetkých strán vrátane vnútorného

        obalu a jeho výplňe a foto poškodeného tovaru.

         

        Pri uplatnený reklamácie je potrebné odložiť kompletný obal v ktorom bol

        výrobok zabalený v inom prípade môže prepravca zamietnuť reklamáciu.

         

        Reklamácie poškodených zásielok, ktoré budú nahlásene po viac ako 3 pracovných

        dní budú zamietnuté pretože prepravca nám takúto reklamáciu už nebude akceptovať.

         

         

        Poškodenú zásielku nám nezasielajte späť ale uschovajte ju u Vás aj spolu s

        baliacim materiálom.

         

        UPS

         

         

        Pri prevzatí spotrebiča skontrolujte stav obalu, ak je obal poškodený je

        potrebné s vodičom spísať škodový zápis a až po spísaní škodového zápisu

        preberací protokol podpíšte a uveďte v ňom aj informáciu o poškodení obalu

        prípadne tovaru.

         

        Podpisom prepravcovi potvrdzujete, že zásielka bola prevzatá v poriadku a

        nepoškodená. Ak zistíte mechanické poškodenie, tovar nepreberajte a do

        prepravného listu napíšte - "odmietnuté - TOVAR POŠKODENÝ".

         

        V prípade poškodenia túto skutočnosť prosím ihneď oznámte na 

        e-mail: info@onlystore.sk

         

        Po spísaní škodového záznamu a prebratí zásielky následného zistenia

        poškodeného výrobku bezodkladne nás o tom informujte nezabudnite zaslať

        fotografie obalu a poškodeného tovar tiež detailnú fotografiu miesta

        poškodenia. Na neskoršie reklamácie v zmysle mechanického poškodenia

        nebude braný ohľad pretože prepravca neskoršie reklamácie neakceptuj.

         

        Pri uplatnený reklamácie je potrebné odložiť kompletný obal v ktorom bol

        výrobok zabalený.

         

        V prípade, že tovar nebude pred kuriérom skontrolovaný budú všetky

        mechanické poškodenia zamietnuté.

         

        123kurier

         

        Vizuálne skontrolujte, či je obal neporušený a nevykazuje zjavné znaky

        poškodenia ( preliačiny, poškodenie obalu, znehodnotenie tekutinou ...). Táto

        kontrola sa netýka obsahu zásielky. Balík nemusíte pred kuriérom otvárať.

         

        Ak zbadáte poškodenie prepravného obalu treba pri prebratí tuto

        skutočnosť spísať s kuriérom.

         

        V prípade poškodenia samotného tovaru po rozbalení bezodkladne najneskôr

        však do 1 pracovného dňa túto skutočnosť oznámte na e-mail: info@onlystore.sk 

        spolu zašlite fotografie prepravného obalu zo všetkých strán vrátane vnútorného

        obalu a jeho výplňe a foto poškodeného tovaru.

         

        Pri uplatnený reklamácie je potrebné odložiť kompletný obal v ktorom bol

        výrobok zabalený v inom prípade môže prepravca zamietnuť reklamáciu.



        DAJTE O NÁS VEDIEŤ AJ OSTATNÝM

        PRIHLÁSTE SA NA ODBER NOVINIEK A ZÍSKATE PRÍSTUP KU VŠETKÝM NAŠÍM AKCIÁM